OHAL sonrası birçok kentte uygulanan eylem ve etkinlik yasakları devam ediyor. Antep Valiliği daha önce aldığı bir kararla merkez Şehitkamil ve Şahinbey ilçelerinde, açık alanda yapılacak her türlü toplantı, açıklama, kampanya, eylem gibi etkinliklere getirdiği yasağı 1 ay daha uzattı. Valilik tarafından yapılan yazılı açıklamada, kamu düzeninin korunmasını amaçlayan kararın OHAL kapsamında uzatıldığı belirtildi. Açıklamada “Genel asayiş ve kamu düzenin korunması amacıyla 01 Eylül 2017 – 01 Ekim 2017 tarihleri arasında açık alanlarda yapılacak Açık Yer Toplantısı, Basın Açıklaması, Stant Kurma, İmza Kampanyası, Bildiri Dağıtma, Pankart Asma, Çadır Kurma, Oturma Eylemi vb. etkinlikler, Şahinbey ve Şehitamil ilçelerimizde valiliğimizce yasaklanmıştır” denildi.