Ana SayfaGüncel HaberlerFabrikada 15 işçi kimyasal...

Fabrikada 15 işçi kimyasal maddeden zehirlendi

Gerede Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan bir demir çelik fabrikasında, ​bugün öğle saatlerinde işçilerden bazıları rahatsızlandı. Diğer işçilerin ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda UMKE ve 112 Acil ekibi sevk edildi. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından 15 işçi, Gerede Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedaviye alınan işçilerin, boya ve tiner karışımı bir maddeden etkilendikleri belirtildi.

 Bolu İl Sağlık Müdürü Muhammed Emin Demirkol, “15 işçi tedavi altına alındı. 3 işçi yoğun bakımda. Tiner ve boya karışımı bir maddeden etkilendiklerini düşünüyoruz. 3 hastamız dışında hayati tehlikesi olan yok” dedi.

 AFAD ekipleri fabrikada incelemede bulunurken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

Alevi Gazetesi Haber Merkezi
Alevi Gazetesi Haber Merkezi
Alevi Gazetesi Haber Merkezi, ulusal ve uluslararası haber ajanslarından derlenen haberleri Alevi toplumunun bakış açısıyla okuyucularına sunar.
spot_img

En Çok Okunanlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Yazardan Daha Fazlası

Alevi Kurumları Gözaltıları Protesto Ediyor!

Alevi Kurumları, Ankara'da gerçekleştirilen gözaltıları protesto ederek, gözaltıların haksız ve hukuksuz olduğunu belirtti ve derhal serbest bırakılma talep etti. Açıklamada, gözaltıların siyasi saiklerle yapıldığına dikkat çekildi.

Gazeteci Bayram Balcı Hayatını Kaybetti

Kürt medyasının köklü isimlerinden gazeteci ve şair Bayram Balcı, tedavi gördüğü...

Mersin Cemevinde Kadıncık Ana ve Bacıyan-ı Rum Anıldı

Mersin Cemevi'nde düzenlenen etkinlikte, Kadıncık Ana ve Bacıyan-ı Rum geleneği anıldı. Etkinlikte, Alevilikte kadının yeri, tarihsel kadın örgütlenmeleri ve bu geleneklerin toplumsal dayanışma üzerindeki etkileri tartışıldı.

Kerbelâ’yı Takvime, Dersim’i Slogana İndirgemek

Eskiden Aleviler için Muharrem-12 İmam Orucu veya Mehâ morkirî tutulup bitirilen...
spot_img