Ana SayfaGüncel HaberlerŞakran’da açlık grevi 39’uncu...

Şakran’da açlık grevi 39’uncu gününde: Koğuşlar basıldı

Şakran Cezaevi’ndeki tutsakların açlık grevi 39’uncu gününe girerken, jandarmanın gece geç saatlerde koğuşları basarak tutsakları darp ettiği, cezaevi müdürünün de açlık grevindekileri tehdit ettiği ileri sürüldü

İzmir Aliağa – Şakran Cezaevi T3 bölümünde bulunan tutsakların açlık grevi 39’uncu gününe girerken, açlık grevinde olan tutsakların koğuşlarının basıldığı iddia edildi. Ailesini arayarak cezaevinde yaşananları anlatan Özgür Güçlü isimli tutsak, gece saatlerinde 50’ye yakın jandarmanın koğuşlarına girdiğini ve kendilerine saldırdığını söyledi. Daha sonra ise cezaevi müdürünün gelerek tutsakları tehdit ettiğini belirten Güçlü, müdürün “Siz hepiniz gününüzü göreceksiniz. Biz size ne yaptık açlık grevine girdiniz? Geceleri koğuşları basacağız” şeklinde tehditlerde bulunduğunu aktardı. Ayrıca Güçlü’nün avukatların ve yetkililerin bir an önce duruma müdahale etmesini istediği de belirtildi.

İZMİR

Alevi Gazetesi Haber Merkezi
Alevi Gazetesi Haber Merkezi
Alevi Gazetesi Haber Merkezi, ulusal ve uluslararası haber ajanslarından derlenen haberleri Alevi toplumunun bakış açısıyla okuyucularına sunar.
spot_img

En Çok Okunanlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Yazardan Daha Fazlası

Kerbelâ’yı Takvime, Dersim’i Slogana İndirgemek

Eskiden Aleviler için Muharrem-12 İmam Orucu veya Mehâ morkirî tutulup bitirilen...

Tarih Bilinci ve Kendini Yenileme Cesareti

İnsan; değişen, gelişen ve sürekli öğrenen bir varlıktır. Dünyaya geldiğimiz andan itibaren...

Alevilikte Aşure, Adalet Mücadelesinin Sembolüdür

Demokratik Alevi Federasyonu (FEDA) ve Demokratik Alevi Kadınlar Birliği (DAKB), Aşure'nin adalet mücadelesinin sembolü olduğunu vurgulayarak, bu yılki Muharrem Matem günlerinin Madımak Katliamı'nda hayatını kaybeden 33 canın anısına denk geldiğine dikkat

Celal Fırat: Tokat yolu can güvenliğini tehdit ediyor!

DEM Parti İstanbul Milletvekili Celal Fırat, Tokat'ın Zile ile Reşadiye arasındaki yolun iki yıldır bakım görmediğini ve bu durumun sürücülerin can güvenliğini tehdit ettiğini belirterek Meclis'e soru önergesi verdi. Fırat, yolun acil müdahale ekiplerinin ulaşım sürelerini artırd
spot_img