Ana SayfaGüncel HaberlerSağlıkçılardan ‘Beyaz Miting’: ’Emek...

Sağlıkçılardan ‘Beyaz Miting’: ’Emek bizim, söz bizim’

Çankaya ilçesinde bulunan Anıtpark’ta ‘Emek Bizim Söz Bizim Sağlık Hepimizin’ sloganıyla düzenlenen mitinge Türkiye’nin dört bir yanından sağlık çalışanları katıldı. Bazı sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ile bazı milletvekilleri de mitinge destek verdi.

Beyaz önlük, yelek ve tişörtleriyle mitinge katılan sağlıkçılar, ‘Sağlıklı bir gelecek ellerimizde’, ‘Sağlık işçisiyiz haklarımızı istiyoruz’, ‘Emek bizim, söz bizim’ yazılı pankart ve dövizler taşıdı. Sağlık çalışanları miting alanında halaylar çekip, şarkılar söyledi.

Mitingde konuşan TTB Merkez Konseyi Başkanı Prof. Dr. Şebnem Korur Fincancı “Biz hekimler, yaşamı korumak için mücadele etmenin değerini, bu mücadelenin de tüm mücadeleler gibi ancak umudu diri tutarak kazanılabileceğini biliriz” dedi.

“BİR DAYANIŞMA ÖRNEĞİ”

CHP Ankara Milletvekili Gamze Taşcıer de, “Türkiye’nin dört bir yanından sağlık emekçilerinin bütün bileşenleri bir arada bugün. Bir dayanışma örneği gösteriyor, haklarını istiyorlar, emeklerinin karşılıklarını istiyorlar. Sağlık hakkının kaliteli bir şekilde yapılması taleplerini iletiyorlar. Biz de zaten ısrarla aynı şeyi söylüyoruz. Bir meslek örgütünün sorumluluğu varsa onları yok sayarak ortak aklın olmadığı bir çözüm üretemezsiniz” dedi. 

Alevi Gazetesi Haber Merkezi
Alevi Gazetesi Haber Merkezi
Alevi Gazetesi Haber Merkezi, ulusal ve uluslararası haber ajanslarından derlenen haberleri Alevi toplumunun bakış açısıyla okuyucularına sunar.
spot_img

En Çok Okunanlar

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Yazardan Daha Fazlası

Alevilerin yasal hakları için mücadele sürüyor!

Dersim'de Demokratik Alevi Dernekleri Eşbaşkanı Mercan Gül, Alevilerin yasal haklarının güvence altına alınması ve cemevlerine yasal statü verilmesi gerektiğini vurguladı. Gül, Alevilerin eşit yurttaşlık ve inanç özgürlüğü taleplerinin hala karşılanmadığını belir

Kielde Alevi Mezarlığına Yönelik Çirkin Saldırı!

Almanya'nın Kiel şehrindeki Alevi mezarlığı, kimliği belirsiz kişiler tarafından saldırıya uğrayarak mezarların kırmızı boyalarla işaretlenmesiyle hedef alındı. Alevi toplumu, bu durumu nefretin varlığını gösteren tehlikeli bir provokasyon olarak değerlendirerek hukuki süreç başlatt

Sivas Katliamının 33. yılı Berlinde anılacak

Sivas Madımak Katliamı'nın 33. yıl dönümü, 27 Haziran'da Berlin'de anma etkinliğiyle kutlanacak. Etkinlikte, katliamda hayatını kaybedenlerin anısı yaşatılacak ve adalet talebi dile getirilecek.

Muharrem Ayında Dayanışma ve Paylaşım Rüzgârı Esti

Muharrem Ayı etkinlikleri kapsamında, PSAKD Mamak Şubesi tarafından Mamak Hacı Bektaş-ı Veli Parkı'nda düzenlenen lokma paylaşımları büyük ilgi gördü. Farklı yöre derneklerinin katkılarıyla gerçekleştirilen etkinlik, toplumsal dayanışma ve paylaşımın önemini vurguladı.
spot_img