Roboski katliamında yakınlarını kaybeden aileler, her hafta perşembe günü adalet talebiyle yaptıkları eylem ve anmanın 269’uncusunu Xerabê Bava köylüleri için yaptı. Mezarlıkta buluşan aileler, “Katliamın en büyüğünü yaşamış Roboski’den sesleniyoruz” dedi ve ekledi: “Xerabê Bava’da işkence var, zulüm var.”